vineri, 16 martie 2012

Vîpendrioj moldovenesc sau reply to Miss S


Deobicei, la noi, asta se numește Vîpendrioj, adic s-o faci pe deșteptu. Dap cum altfel, la tot prostu-i place să facă pe deșteptu. Eu nu cred că-s proastă, dar chiar dacă ar fi așa, n-aș recunoaste-o în viață. Ap iaka, eu m-am abonat la cîteva bloguri și pe Miss S o urmăresc de ceva vreme că e făinutză ciuviha.
I-am citit ultima postare și m-am oprit mai mult timp asupra unei fraze minunate spuse de Coelho și la ultimul aliniat, intră și-ai să vezi aici dacă te interesează …da, și iată, eu  nu am fost deacord cu cele expuse și zic, dă să-mi etalez și eu gîndurile jeniale că se pierd și e păcat, na.
Referitor la opinia altora: mereu ne-a păsat de ceea ce au spus, gîndit alții despre noi, la fel cum și pe alții îi interesează părerile noastre. Chestia asta e de cînd lumea și nu se va schimba niciodată nimic, v-o spun eu. Dar nu poți altfel. Atunci cînd ai de-a face cu turma, nu poți să te izolezi, faci parte din ea și mergi cum ți se dictează. Ca să fii indiferent de comunitate tre să mergi să trăiești in pădure, în bîrlog de urs și să n-ai de-a face cu manipulatorii umani, sau să fii dus cu pluta. Arta de-a ignora e una grea și riscantă….te poate lăsa fără comunicare. Dar știi ce e important? Ca părerea comunității să fie constructivă pentru tine, să știi să transformi informația pozitivă/negativă în beneficiul organismului tău. Acest lucru e extraordinar și să știi că vei reacționa altfel la critici. Dacă ai simțul umorului și un pic de întelepciune, atunci ești salvat de la rinocerizare.
Să schimbi un om nu e un nimic inutil. Oamenii chiar se schimbă fiind in contact cu alți oameni. Știi lucru ăsta foarte bine, că nu au fost puțini oameni în viața ta care și-au lăsat amprenta în tine. Să vrei să schimbi un om înseamnă să-i vrei binele, înseamnă că-ți pasă de el și asta e minunat. Și dacă există sentiment el se schimbă. Și chiar dacă nu se schimbă, tu nu mai observi chestia asta, poate, pentru că tu te-ai schimbat.  Știu că mă contrazic, dar așa e moneda. Eu îi respect și le mulțumesc oamenilor care au lucrat asupra caracterului meu. A fost o muncă grea, dar s-a meritat efortul. Odată cu acel om te schimbi și tu, prin el te descoperi , prin el te autorevelezi.
Pînă la urmă, așa, ca o concluzie…dacă știi, și asta se învață cu siguranță, să transformi energia negativă în constructivă și opiniile altora să nu servească decît la evoluarea corpului tău fizic și metafizic, atunci, cu siguranță vei fi un om fericit și împlinit. Și nu ezita să încerci să schimbi un om, pentru că, poate, anume tu ai fost trimis să-l ajuți. Ajută-l dacă poți , important e ca totul să treacă prin
 Dragoste și Bunătate.

4 comentarii:

  1. mai fata simpatica ce esti tu, cum Doamne Doamne sa ma supar ca ai dat si link si ai jucat fair play? genial post, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. ei, ia auzi, deam am urechile ca la elefant de mîndră ce-s...sunt niște cuvinte din rusă pe care noi le-am moldovenizat, dacă e o problemă cu înțelegerea lor, îmi spui...na, că-mi place să am grijă de popor:D

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=NZ4E4ulZXSo

    Bun post!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ăilien, tu vrei să fași din mine un alien?:D... AISEC este destinat liceenilor care sunt gata să-şi dezvolte abilităţile de lider chiar de pe băncile liceului...Ăilien drag/ă, eu sunt un picuț mai bătrînă, chiar dacă scriu copilăros...Succese vouă că face bine...

    RăspundețiȘtergere