luni, 5 martie 2012

Dute-n pizda măsii sau frumoasa și bestia




Vreau să înțelegi un singur lucru, dacă cineva nu-ți place, ești liber să-l lași și să te duci în plata Domnului. Îți explic asta de fiecare dată...te rog nu-mi viola creierul cu pretenții și observații. Imi placi și vreau să fiu cu tine, dar ia aminte că eu nu sunt ceea ce-ai vrea tu ca  să fiu. Nu sunt păpușa ta și nici clownul tău. Hotărăște-te odată ce vrei de la mine. Poate să nu-ți convină unele adevăruri, dar eu nu sunt perfectă, nici nu vreau nici nu pot(Si daca nu-ntelegi inseamna ca esti un prost, ca în piesa aia)

Eu sunt deșteaptă și amuzantă, dar tot atît de ușor pot fi o proastă descreierată care să rîdă de la glumele unui alt descreierat. Sunt frumosă, dar pot fi și urîtă după o noapte plină de beții sau după o intoxicație cu E-uri. Pot fi tandră dar și vulgară, să vorbesc frumos sau să înjur ca ultimul deținut, pot iubi și urî, pot să fiu sufletul companiei dar și să fiu nesuferită, pot să rîgîi, să fac pîrțuri șă mă scarpin indecent în fund, să mă scobesc în nas, dinți etc. pot să miros a transpirație și să am părul crescut pe picioare. Pot să urlu, să am accese nervoase, să iau apărarea prietenei mele, care e o curvă și s-a futut cu jumătate de oraș, dar e prietena mea...pot să beau pîn” o să borăsc și să fumez iarbă pîn” nu mai văd pe nimeni. Pot să dansez la discotecă cu toți bărbații de acolo și nici să nu te observ, pot să ascult Queen și Maxim.... Pot fi frumoasă și bestie...

Da, și dacă tot nu-ți plac, termină să mă suni de 50 de ori pe zi să-mi vii iar cu pretenții că de ce nu am răspuns la apeluri și să-mi aduci aminte iar și iar că-s o nesimțită. Dute-n pizda măsii și lasă-mă în pace. Fete slavă Domnului, cît cazinouri în Chișinău...

Dacă există sentiment, respect și dorință, cele enumerate mai sus pot chiar îmbunătăți relația ta. Nu trebuie decît să înțelegi și să ierți. Nu degeaba sună jurămîntul ăla așa: să-i fii alături la bine și la rău...eu încă mai aștept

8 comentarii:

  1. BRAVO! Jos palaria. Mai rar femei ca tine (si ca mine, de altfel)care sa le zica asa pe fatza. In sfarsit o femeie care nu se teme ca-i vulgara sau mai stiu io cum. bravo, inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, crezi tu Miss S că nu mă tem, dar suntem toate niște lașe cînd vine vorba de fapte...mă rog, bine că pot scri despre asta dacă nu pot acționa...sunt și eu ca toată turma și mi-e greață de mine

      Ștergere
  2. " și să fumez iarbă pîn” nu mai văd pe nimeni " Serios ?!!! Hai sa o facem impreuna !!! Tari ini mai plasi sa fumez iarba pina nu vad pi nimeni mai ales ca nam intilnit inca nis o fimei cari sa vrei sa fumezi in rind cu mine ))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ap haide măi Vasile..da eu la viața mea numa fete de-istea ș-am văst..numa dă-li di fumat

      Ștergere
    2. Fasim. Da sa stabilim data si ora , eu ca un salabon profisionis sint dispus la orce orar, is tari flexibil intr-un cuvint ))) Taman nio ramas ultima bucatica din bosculita mea sei Amsterdamskaia si usiderea cu un om necunoscut cred ca e o karma buna pentru ea .

      Ștergere
    3. ap eu cam am tormozit...ap mai e in vigoari sau de-am ai terminat bucatzica amster*damskaia*...sună bine

      Ștergere