luni, 19 martie 2012

Puterea Limbii sau Fute-l dacă-l prinzi (3)


Să vă spun eu dragii mei ce-am pătimit eu azi și nu exagerez, poate un pic doar, pentru că sunt încă în starea de afect.  Ap eu deobicei îs c-am grăbită și nu prea obișnuiesc să stau în rînd și nu-mi place la nebunie chestia asta. Uneori rabd eu, dar sistemul meu nervos se cam uzează în asemenea situație. Ap iată, eram pe la o cantină publică și la tejghea stăteau vr-o 2 moldoveni (așa, ca deobicei în formă sportivă di care-i plin odnoklasniku). Tot se hotărau ce să ia, carne cu orez și cartofi sau pește prăjit cu cartofi și orez. Eu văzînd că ei tormozesk, îi spun ospătăresei să-mi facă iute o cafea 3 în 1 că-s grăbită. Aia fără să-mi facă obiecții merge să facă comanda, da ăștia au făcut niște ochi cît cepele și-mi spun:
-auzi fă duduie, da tu nu vezî cî-i rînd
-da, dar mă grăbesc băieți, pîn voi vă hotărîți eu iau cafea și suntem toți fericiți
-auzî tu, da și chizda măsî, numa tu ti grăghești, amuș cînd o să-țî zapizdesc una ai sî sari peste setcî
Eu, șokată, cu ochii cît roata de la Tir, deacum vedeam cum mă metamorfozez în Freddy Krueger sau în vr-o vampiroaică grețoasă și-i sparg acolo pe loc. Pe ochii mei dulci, scoși din orbită, ușor se putea citi
 futut-ear  toți dracii și demonii, bastard nenorocit ce ești, pe tine și tot neamul tău acum și în veci...
dar...cum sunt eu fată deșteaptă și țin la sănătatea și aspectul meu fizic m-am gîndit un pic și zic , nu e bine, așa că  le-am ripostat într-o română perfectă, așa cum numai eu pot vorbi
-auzi, iubitule, irascibilitatea ta nu-ți folosește la nimic, mai bine ia și-ți focalizează energia în altă direcție așa  ca ea să fie cît mai prodigioasă....îmi iau cafeau și-am mers în pas grăbit
Clienții, cu o multitudine de semne întrebătoare pe cerebelul lor neatis de circumvoluițiuni, n-au spus nimic, pentru că nu au întețeles nimic da și eu am scăpat întreagă la trup și suflet.
Iaka oameni buni cum poți să scapi de fanariși și să mai iai și cafeaua fără rînd...să vorbești română
Ce să vă spun, limba face minuni.
Ah da, și cred că nu tre să mai amintesc ce să-i faci ăstuia cu zapizditul dacă-l prinzi...:D
Dar, așa ca să mă asigur că n-ai uitat ........ fute-l

2 comentarii: