miercuri, 28 martie 2012

Lecția sau Intelectualii Moldovei sau fute-o dac-o prinzi (5)


                                                                

Personaje:
P.L.T.- unu care vrea să mergă la Lecția
S.A-una
M.J-intelectuala și superpatrioata Moldovei
P.S.- încă una

Statut:          
 azi la spectacol...AMTAP, ora 18:00

intrarea se plăteşte pe loc...

                                                                         Actul I și unicul


S.A- mergi?
P.L.T- da, mă duc azi
S.A- distracţie plăcută!
M.J.- Am fost ieri.
N-am auzit pe nimeni sa fi laudat spectacolul. E asa stii, a la Spalatorie.
PLT- Azi la 18:00 - Mâine la 18:00 :/
trei zile la rînd unul şi acelaşi spectacol? ciudat...oricum, atunci găsesc ceva mai util să fac azi
M.J.- Ieri a fost un fel de avant premiera, fara bilete, pentru toti doritorii. Azi si maine se va juca probabil ca sa-l "antreneze" pentru festivalul care-ncepe de luni. Din pura curiozitate ai putea sa mergi sa-l vezi la classfest. In caz ca n-o sa-ti placa, macar n-o sa dai bani pe el. :-)
P.L.T.- clar, o să merg la classfest.
dacă ştiam, veneam ieri...mă interesa să văd actori de AMTAP
M.J.- Da' pe viitorii coregrafi de AMTAP nu vrei să-i vezi? Pe 4 și pe 8 avem concerte la teatrul de operă și balet. :)
P.L.T.- ceva interesant?
M.J.- Pe 4 e anualul concert de gală a catedrelor coregrafie și muzică ușoară și jazz, iar pe 8 e jubileul coregrafilor, 25 de ani de la înființarea caterei.
P.L.T.- clar
P.S.- las că pe-ăști de la coregrafie o să-i vezi cînd or face concerte gratis că nu merită banii tăi
P.S.- așă-ni vine s-o trimăt pe M. J.-n pizda măsii și să-i spun că-i o sucică nesîmțîtă, dar mă abțîn că nu-i frumos
M.J.- ‎:D Spre deosebire de "Lecția", care se joacă într-un cabinet din academie, concertele coregrafilor se fac la teatrul de operă și balet, unde se arendează o sală enormă. Cînd s-or da în Moldova încăperi gratuite pentru diferite evenimente, o să fie și concertele fără plată.
Puck, oamenii care comentează irelevant sunt și ei bineveniți :)))
Apropo, 2-7 aprilie e perioada festivalului. O să-ncerc să merg ca și anul trecut la toate spectacolele.
Vic, special pentru tine s-a creat și o secțiune de film :)

http://classfest.wordpress.com/2012/03/19/programul-pentru-sectiunea-film/
P.L.T.- trebuia să vină fostul meu prof la festival, dar n-are paşaport..păcat, mi-e cam dor de el, m-a susţinut tare mult...chiar dacă el asta nu ştie, cred că
M.J.- De ce nu mergi tu la el? :)
P.L.T.- o să merg
o să merg la film cred că, nu vin la spectole...iniţial nu ştiam că sunt şi filme...poate doar cînd nu va fi spectacol
P.S.- adică Lecția nu e iportantă din moment ce se joacă într-o bortă, da concertu vostu, numai de-aia cî e pî scena nu stiu care, merită.
să ti sustînă șî pi tine așă colejii cum îi susții și tu pe ei...în mama măsii de colegi

Tecătorule, nu mă mai cenzura atît că doar nu ești comunist?
P.L.T.-a apărut un mesaj de două ori, de aia şi am şters, iar prima dată am    cenzurat pentru că era limbaj licenţios.

Apropo, e irelevant dacă eşti sau nu comunist...eu cenzurez orice vreau pentru că profilul meu e zonă liberă de democraţie :D
P.S.- am înțeles, ești foarte draguț...îs eu un pic mai emotivă și nu supot unele podoabe, da nu-i pe asta, oameni să fim..
P.L.T.- dragii mei, nu vă certaţi vă rog că sunt pus într-o situaţie neplăcută...rebeata, davaite jiti drujna :*

M.J.- Puck, vezi că nu-s în toane bune și tu mergi pe coarde greșite)))
S.A.- Pucky nu o obijdui pe M.
P.L.T.- STOP am spus!
po damam toţi

P.S.- Mi-e în crîlă cum ți-i ție...M.J....dar să nu insulți omenirea din academie, că ești si tu pe-acolo, futut-ear  nemții de patrioată ce ești

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu