luni, 18 iunie 2012

Oaia, baba și ciobanul exorcist sau fute-l dacă-l prinzi



Lumea știe că Puck se duce la bunică-sa odată în paște, ș-amu cu sesiunea asta, cu tătî pivomania și bredu din Chișînău am hotărît să plec în provincie să mă relaxez un pic de sumatuha orașului.
Borșul era gata, malinovca și căpșunovca puse în cofele- oale de lut- eu relaxată și gata să trag vr-o cîțiva pui de somn
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Zic doamne vr-un meteorit, ce naiba
Cînd ies în grădină o văd pe bunica fugărindu-se după o turmă cu vr-o 50 de oi, lăsate democrate.
Cît colo, bunica înhată un cîrlan și mi-l aduce
-na, închide-l în ocol
-bunicî, ai înebunit, și fași
-offf, copchii ieștia nu-s buni di nicî- ia cîrlanul și se duce
Ce crezi, peste 4 min, 45 de secunde ciobanu Valera era deja în transă. SuduIA la negru și se jura pe toți morții că nu lasă nicî jiu în urma lui.
Eu, relaxată așa cum eram, m-am făcut albastră de frică, am vrut să strig, dar vocea undeva îmi dispăruse, mă gîndeam să iau sapa, dar mîinile-mi cedau, zic-acuș mă omoară
-Chizda măsîii,bleadi, uni cîrlanu  fa, cî ti fut șî pi tini și pi bab-ta
nu vă fașiț di cap cî-am să scot țăț drașii din voi.
zic,- măi, ciobanu ăsta-i exorcist nu șagă și cînd dau să fug
o văd pe bunica, cu coasa-n mînă și cu ochiii roșii, di m-am speriat mai tare ca de cioban
-auz tu, șini ari grijî di oi
-eu
-ap lepădătură și iești, tu îndrăznești să întri la mini în ogradă, să-ni ugrajăști cî mă fuț șî pi mini șî pi nepoata-mi cînd oili tăli ni-o fărmat jiumati di grădină. Pîn nu vini Șiobanu șăf, eu nu-ț dau cîrlanu, debil comunist și ești tu.
Off, și cînd s-o început un batlle de replici între ei, eu  abia de reușeam să trag aer.
A venit ciobanu șef, și-a cerut iertare și a promis că așa ceva nu va mai face.
După ce s-am mai liniștit tot concertul la care asistaseră juma de mahală, eu o întreb pe bunica
-măi bunică, da cum nu ți-e frică, tare-ți-o trebuit să-i iei tu cîrlanu, că ăștia-s nebuni, nu se uită că ești bătrînă, îți dau un pumn în cap și te lasă moartă
-m-am săturat să-mi fie frică, cu frica nimic nu rezolvi. Totul avea să continue și mai departe. Tu crezi că ei nu s-au speriat. Ei nu s-au așteptat că eu voi reacționa așa, cu toate că știu cam ce zace-n mine.
Niciodată să nu-ți fie frică să te lupți pentru ceea ce-i al tău, pentru dreptatea ta, pentru că acum fiecare șioban își permite să vorbească cu tine ca cu o oaie. Nu ti lăsa să și-i oaie draga bunișii.
Fiecare trebuie să-ți stie locul și dacă o greșit, ap să recunoască dar să nu-mi îmble cu suduieli...

Am o bunică de aur....normal că după aia o apucase inima dar eu eram cred că cea mai fericită nepoată din lume. Primul om care-mi spune să nu închid gura atunci cînd cineva mă fute.
Deobicei auzeam doar:-rabdă și taci
Normal că mare hodină n-o fost, dar am descoperit o nouă femee...o nouă revelație 
da, și dacă dai de alde șiobanu Valera, nu ezita...fă-o așa ca la carte...:D 
Omoară frica din tine și încearcă să crezi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu