miercuri, 13 iunie 2012

nu știu ce titlu să-i dau că m-am săturat de înjurături

e liniște și eu încep a scrie
crezi că îmi place să scriu? pe naiba..urăsc să scriu
urăsc să citesc
nu-mi place să fiu citită
da, eu urăsc
urăsc ceea ce fac...de ce fac?
ar fi banal să spun că o fac pentru bani, cu toate că unele lucruri le fac pentru bani
dau fluturași pe stradă la oameni
fluturași care nahui nu trebuiesc la nimeni, da eu tre să le bag în mîna cuiva că asta mi-i meseria...să bag pe gît informația...să-i bag în cap omului încă o informație inutilă
și asta o fac mii de al-de mine, în mii de modalități. Mii și mii de modalități de futere de minte: Marketing
eu nu fac nimic altceva decît să-ți fut ție nervii..iar tu mi-i dai, tu nu mai poți face nimic, nu poți...
stau în drum și cerșesc...mă pricalesc, mi-i interesant oare cît o să-mi dai tu dacă eu o să scriu pe foaie că mi-i foame. M-am inspirat de la un băiat
Treci și te uiți la mine cu milă. Tu n-ai bani, de ce îmi dai?
tu nu ești mama mea, de ce îmi dai?
eu nu sunt fica ta și nu voi fi niciodată...aaaa! instinctu, cu ăsta nu te duci la piață
o vezi în mine pe fică-ta?
pe fică-ta care s-a prostituat, da? eu sunt aia, daaa
voi vă prostituați în fiecare zi...voi vă vindeți pentru un lucru pe care nu vă place să-l faceți
de ce vii de la serviciu și urli la mine...eu nu-s vinovată că pe tine te fut acolo 8 ore pe zi cu pauză de prînz.
de ce nu pleci de-acolo dacă tot imi spui că nu mai reziști
ți-e frică...ți-e frică-n pizda măsii...ți-e frică de schimbare...ție-e frică de necunoscut...ți-e frică de tine
stai dar și urlă....turbă că ești nefericită
întotdeuna ai de ales
nu e prima oară cînd ți-o spun...
aruncă-te...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu