joi, 27 septembrie 2012

Eu, fete și Ronin Terente

P.S- Băi Ronin Terente ia zîni cum ti discurși tu cu fimeile șelia, batîli-n-cap sî li batî, cî eu ni-s di cum nu mă discurc măi, dăli-n chizda măsî di nebuni

R.T- eu prosta intr-o zi am inteles ca nu merita sa iti pui mintea, ca ele au lumea lor si vesnik cred că au dreptate, si majoritatea scriu poezii de cacat si asteapta baietzelu cu fatza de fetitza de pe fotcili de pe tumblr, si eu mi-am cam bagat chisioru, si numa ma mai f..tem din cand in cand, dar iaka o dat dumnezeu si, cand m-am dezamagit de tot in transili, ni-o trimis o femeie care sa-mi aminteasca ca in lume o mai ramas femei care pot prosta iubi, fara mofturi de intelectuala, si fara sa scrie poezii, sa faca fotografii, sa-i placa Jonny Deep si sa niorlaie ca vre dragoste ca-n filme! Că mujicii nu le iubesc si nu le apreciaza ii numa vina femeiei cu toate mofturile ei ieftine si mediocre! Daca vezi in barbat un barbat si-l respecti, crede-ma ca el iti da macar si luna de pe cer! prosta sa cam prostesc muierili az ( sh aista nu-i misoginism da ii parere de rau) 


Și asta spune un bărbat fetelor, despre voi, prințesele.
Băiatu încă  o vorbit așa moale despre voi, prosta el nu știe și sătăni sunteț voi.
Rochii, buzî, cabluși, mini, tonalcî, rimeluri, reviste fashion, cluburi, fițe, clișee, glamour...tăt și vrei numa nu șeia și trebu.... jisazî la Prinț pi cai alghi, pintru cî măsa o jisat șî o învățat-o pi șic-sa
 De ce să visezi la povești cu prinți. Poveștile cu prinț se terminau la prima lor întîlnire. Că trăiau fericiți pîn la adîci bătrîîneți asta-i șel mai mari bullshit. După nuntî prințul se fute în stînga șî în dreapta cu tît și zboarî, niș pi servitoare măcar n-o lăsa uitată, prințesa crește copii și sî uita la telenovele ca să-și umple golul din suflet și necesitatea di dragosti. Poati cîti un amant, periodic
Băieții vor femei, nu prințese, fetelor. Care să știe a găti și a iubi, necondiținat....da, drajili meli, există și așa ceva, să iubești necondiționat, asta-n cazul nimai cînd nu ești curvă, normal.
Tu vrei ca el să te cucerească, să-ți rupă inima în timp și tu stai frigidă pe facebook. Nu dragă, într-o relație ambii lucrează dac nu vrei să-ajungi fatî bătrînă, sau o chiochi di asta obîcinaia.
Eu nu spun di mini. Eu am avut băieț buni, asta prosta la mini-n cap era căcat și nu mă puten apridili.  
Mai pi scurt, iaka și vreu eu sî vă rog....nu șiț așa di suși, că-ai sî ajiunji la bătrîneță ș-a să-ț pară rău cî nu ț-ai înșălat măcar odată bărbatu pi cari nu l-ai iubit nișodată. (sunt în cunoștință de cauză)
șî nu iuta, tu ești jinovată di cîcatu din viața ta, niș mamta, niș tat-o, cari niș ei nu sî suportî organic....numa tu poți să-ți faci fericire..restu vine de la sine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu