joi, 20 septembrie 2012

Eu, Volodea șî etnojazzu


cineva spunea că dac mănînci și bei în timp ce scrii la comp, te poți concentra mai mait tare...aha, fix în pix..numa slănina crești
de-atîta eu cînd scriu nu mănînc
nu știu cei cu începutu ăsta da eu catare vreu despre altceva să vb. Vreu să mă laud cî di la o luni eu mă dau în cultură, da mă dau rău de tot.și nu așa pur și simplu, da în cultura noastră basarabeană.
Luni am citit o piesă de-a noastră, moldovineascî..Volodea Volodea di Cheianu. Pizdeț, finalul rupe. Eu am rămas pătrată, dac nu vrei s-o citești pi tătî, poț sî citești deodată finalul.
marți am hotărăt sî mă duc la aeștia cu centrul lor undi sî citești în fiecari marț tăti bredurili din proza sau dramaturgia locală, cică le-o ales pi șeli mai buni. Data trecută am întîrzîet oleacî șî mă gîndem sî nu intru, da am intrat șî nu ni-o părut rău. Blin, niști copchii di clasa 7-a citeu cu atîta simplitate șî naturalețî textu lu Boștovoi cî nie prosta îni vine a plînji, cu toati cî tăț rîdeu. N-am văst un s-o dus timpu, cînd ni spuni cî gata...respect pintru ei, pintru intactitatea sufletului lor. A doua ni-o plăcut mai puțîn, poati pintru cî era pre multî discriire de dialuri șî nu ti putei concentra. Hose mă dizbăte cu intratu șî ișîtu lui. În fine, cred cî o să mă mai duc cîteodată.
Ieri am fost la Trigon 20 di ani. ni-o plăcut tăt înafarî di Vasea Butnaru cari lunje, bleadi, cu vorbăraia lui șî cu surprizîli șî jiocurili distractivi, tătî tusofca. Sî nu fost el mă dușem acasî la 9 da nu la 11.
eu nu știu și fac muzîcanțîi eștia, sî drogheazî, îș vînd sufletu diavolului, trăiesc în Mănăstiri, nu știu, da îs nebuni.
La un moment dat vioristu, percuționistu șî așel cu instrumentili aerofone, cîntau la O ghitară, unu pi scaun, altu culcat sub ghitară șî altu în chișioari. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
da Calancea și-o făcut, asta-i prosto dibilism.
Mai pi scurt, eu înșep sî mă îndrăgostesc în cultura noastră moldovenească pe care o descopăr abia acum.
Nu suntem noi chiar așa de concenîi după cum credem...
vsio, ni videm la etno jazz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu