joi, 22 martie 2012

Frumoasa Moldovei sau fute-o dac-o prinzi 4


Să știi că am o slăbiciune inexplicabilă pentru fete frumoase. Le ador, le venerez și le iubesc. Le iubesc  frumsețea, feminitatea ...-poate pentru că eu nu am aceste calități. Nu au fost niciodată o enigmă pentru mine, poate pentru că le văd pe dinăuntru și asta, cred, că e cel mai neplăcut lucru. De cînd mă știu urăsc femeiile, le urăsc cu toată esența mea pentru că ființe mai nemiloase și mai neînțelegătoare nu am văzut. Te vinde și pe tine și pe măta și pe tat-to numa ca să se răzbune...în fine, nu despre asta era vorba. Ap eu azi am întîlnit niște fete...ah! doamne, da și feti, știți și voi cum îs moldovencele, mai pe scurt, cuvinte n-am. Ap iaka sa întîmplat ca să fiu vecină cu fetele alea la o cafenea și m-am bucurat..zic,am timp să le admir...bine, mi-am luat o cafea și vorbeam cu colega mea despre lucru și mai nu mi-am vărsat băutura peste mine și următoarele 2 mese cînd una din duduile superfrumoase o deschis gura... parastasu șî prohodu cui ți-o mai zîdit pi fața pămîntului, închidi gura cî moari populațiunea di vorbili tăli ...am țipat eu în gîndu meu și ca în filmele de groază, frumusețea  lor s-o transformat automat în rahat și fetele în dovleci...of
Ap și să vă spun, tucma mi-i greu pe suflet. Tînără și Frumoasă ca un înger da proastă de rage vaca pe lîngă ea. Măi da cum poți măi să te aduci la așa degradare, să-mi vorbești tu mie :știi fa, ieri m-am dus la iobăriu nieu, da el n-o vrut să să futî cu mine cî-i era somn și eu i-am zîs, tu și ai altă pizdă di lins di nu mă mai vrei...ooooffffffffffffffff, nu mai continui că mă umplu di năduf
Draga mea zînă, te rog eu din tot sufletul, pune mîna pe o carte și citește-o da nu te uita numa la cartinși,  că poate să-ți prindă bine la creerașul ăla tău, așa micuț și drăguț.  Lasă fututu că el nu fuge nicăeri, da tinerețe și frumusețea ta se duc și-ai să rămîi proastă, urîtă șî-ncă șî bîtrînă. Fă ceva cu tine că mi-i milă de frumusețea ta care dispare numai cînd deschizi tu gura. Mergi la psiholog, fă ioga, mergi în cosmos, intră în trans, mănîncă paie,  da rogă-l pe Dumnezeu să-ți dee oleacă de minte că te pierzi.
Of, am fugit din cafenea și mi-am zis că în viață n-o să mai încred în frumusețe pîn nu văd și minte are.
Pînă la urmă, mai bine e să ai de-aface cu oameni simpatici și deștepți decît cu frumuseți goale  și respingătoare.
Dă-o n-colo că-i proastă, și fute-o dac-o prinzi, n-o milui, poate io veni mintea la cap...
Și aveți grijă să nu le căde-ți în plasă. niciodată nu poți ști...într-un ambalaj atrăgător poate să fie un produs cu termenul de garanție expirat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu