marți, 20 martie 2012

Avort sau........

trăiesc într-o lume seacă, lipsită de valori morale și, cu-atît mai mult, spirituale. O lume în continuă

decădere...NU am vise, dorințe sau interese...te am doar pe Tine. nu știu să dau, nu m-a învățat nimeni...nu știu

să-mi exprim sentimentele, poate de-aia și distrug tot ce a rămas mai pur-prietenia. Simt că existența mea pute

de-atîta vulgaritate, violență și clișee. îmi umplu viața cu sex și filme proaste despre dragoste în speranța că nu

voi fi abandonată...mi-e frică să mă apropii mai mult de tine ca să nu sufăr, pentru că sunt o bastardă

egoistă...NU vreau să sufăr, vreau să fiu iubită...nu vreau să mă simt avortată...trăiesc în lumea mea, fantezie și

scris, înlocuind sentimentele umane cu unele aspre, lipsite de mine....mă înec în sexualitate pervertită și vreau să

dispar, dar sunt prea egoistă...te am doar pe tine și nu vreau să fiu avortată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu