miercuri, 29 februarie 2012

Intelectualii Moldovei sau Mame fără Pizdă


Personaje: 
Y-el, intelectualul
X-el
Z- unu cu casiaciocu
J-ea, intelectuala
S- altă intelectuală
P.S-una

Y- statut:
‎"Mame fără pizde" - Moldova! Ai Teatru!

vai de capul nostru, amărîţi inculţi cu pretenţii de artişti intelectuali
...
Inizio modulo

X -apu ai fost?
    •  
-Y  - X, nu pune întrebări provocatoare :) conţinutul prea puţin contează din momentul în care titlul este unul sub oricecritică....titlul nu poate fi justificat de nici o înaltă morală prezentată în spectacol...una pot spune: SPĂLĂTORIE - de creieri juvenili...
 -X  -Y, nu ai fost, nu ai dreptul moral să comentezi.
Nu ai nici măcar poziție empirică.
    •  
 -Y- X, chestiile astea cu "nu ai fost, nu ai dreptul" sunt nişte, în limba voastră, bullshituri...am spus ce am avut de spus, special pentru tine repet: titlul nu este justificat de nici o înaltă esenţă prezentată în spectacol...dar cum e vorba de Spălătorie, nu mă aştept la "esenţe înalte"...

tu ai mîncat rahat ca să ştii că nu trebuie să mănînci? titlul pute, la fel ca rahatul...

    •  nu ai NICI MĂCAR poziţie empirică" - păi normal, nu mă bazez pe empirism ci pe un sistem de valori.
-X - Titlul justifică opera.
    •     -Y-  Nu mă fascinează "spectacolul şocului" şi dacă să o luăm aşa, sunt mai îndreptăţit decît tine să vorbesc despre asta!
-X-  faza că ea se dezbracă nu se bazează doar pe efectul șocului. 

- Y- Titlul justifică opera - păi asta da, nici nu mă îndoiesc, despre asta şi spun :) titlul pute - spectacolul e rahat :)

prefer teatrul clasic, nu "de şoc" :) eu înţeleg că în minţile unora, postmodernism rulz, dar nu şi în a mea, din fericire...
    •  
-Y- X, te rog, nu îmi explica mie ce e spectacularul...nu vreau să par mîndru, dar chiar ea şi citeşte nişte cărţi în domeniu, pentru că nu am chef să vorbesc mai mult despre acest, mi-e ruşine să spun "spectacol"
    •  
-X- arta nu-i politică în care trebuie să alegi o tabără. sau religie. 
pt conceptul tău de spectacol poate. dar teatru-spălătorie se și poziționează ca teatru de undegroud, așa încă trebuie să fie diferit.
    • Apoi eu nu îți explic ce-i spectacolul, tu pur și simplu refuzi să vezi totul mai larg.

-Y-nu da :) refuz să văd pizde în spectacol...pizde morale, pizde la propriu, pizde intelectuale...nu e vorba de "viziunea mea asupra"...nu fi aşa scund în percepţii abstracte...pentru început, ia "Aventurile imaginarului" de Gilbert Durand...cînd o termini, mai discutăm. Temă închisă.

                    -Z-Y,hai să luăm un casiciok să vedem lumea mai larg)
    •    -P.S-in primul rind Mame fără pizde nu e spectacol ci performence, fă diferența...dacă nu știi ce e performence, googlește ...
 2: dacă Doriana Talmazan se dezbracă pînă la piele o face nu ca să-ți arate ție pizda, ci pentru că are de spus ceva...
    • ‎3: ”Spălătorie” nu vine de la ”a spăla creeri”i ci de la Chatarsis, purificarea sufletului prin milă față de personaj...
-Y- cînd lumea pierde reperele culturii, apare postmodernismul :)

Puck, măsura mediocrităţii este lipsa culturii autentice...undergroundul, mai ales postmodernist nu este criteriu de apreciere...dar stai, vorbesc cu unul/una educat/ă de cultura postmodernistă, n-am cu cine vorbi...kurni kasiciok parnisha )
    •  
-S-‎:) postmodernism=pseudovalori?!

P. S -ap întradevăr n-ai cu cine vb îmi pare rău...da, și ce e cultură autentică? eu la noi nu am văzut-o, dacă ceva...Ionescu a făcut și el parte cîndva din cultura postmodernistă pîn a ajunge clasica...

-Y- S, da!

Pucky, dacă nu ştii ce înseamnă cultură autentică, ce să mai vorbim? :)
dacă la noi nu ai văzut cultură autentică, atunci la ce raportezi tu porcăriile de genul "mame fara pizde"? totul se cunoaşte prin comparaţie, dacă
nu cunoşti cultura autentică, atunci cum poţi spune că "mame fără pizde" reprezintă ceva valoros? în cel mai bun caz pur şi simplu poţi să taci...

ok, la noi nu ai văzut cultură autentică, dar unde ai văzut-o?

Cultura autentică este ceea ce reprezintă profunzimile ontologice ale unei entităţi spiritual-culturale (popoare) sau spirituale (civilizaţii). Cultura autentică pentru noi este ceea ce reprezintă profunzimea ontologică a românilor în sensul îngust sau particularităţile cultural-spirituale ale Civilizaţiei Bizantine, în sensul larg. Asta înseamnă cultura autentică...orice altceva poate fi doar frumos/urît, dar nu Valoare.

Te asigur că "Mame fără pizde" încă din titlu, nu reprezintă nici într-un fel cele 2000 de ani de civilizaţie bizantină...dar mă tem că pentru mintea ta e cam complicat ce spun eu acum aşa că dacă simţi că explodezi cînd citeşti, laso baltă şi mergi la spectacol să te "distrezi".
mie îmi place cum copchii noştri înţeleg spectacolul doar în sensul îngust a reprezentaţiei teatrale :)) cică nu e spectacol, e performance...nu mai spune,
dacă Doriana Talmazan se dezbracă pînă la piele o face nu ca să-ți arate ție pizda, ci pentru că are de spus ceva..." - =)))) da? băi, da are rost să vorbesc cu tine cînd emani nişte prostii atît de mari? te sfătui să citeşti ce spune Tarkovsky despre reprezanrea dragostei în cinema...nu e exact la temă, dar ai să prinzi firul logic, dacă eşti isteţ....

gata, tema asta e închisă că mă plictiseşte deja.

-J- Y, se poate să readuc tema mai sus abordată? :))))
De ce să dai bani ca să vezi în scenă o murdărie accesibilă gratis?

http://spalatorie.md/performances/view/205

-Y- da pentru ce linkul, că nu am înţeles? :)

-J- poze de la un alt performance

-Y- Savuraţi postmodernismul societăţii postindustriale aflată în criză de inspiraţie...
eu citesc prezentarea spectacolului şi nu înţeleg cum "mame fără pizde" poate să se exprime despre sistemul de învăţămînt pervertit )))))) mda...

-J-  Eu una nu-nțeleg - cum de unii nu au altă treabă decît să încerce să te convingă de niște chestii în privința cărora te-ai exprimat foarte clar postînd statutul?)))) Chiar oare să nu-și dea seama că n-are rost să se impună în fața unui om cu principii de fier? Să fie oare acest spectacol așa de marcant în viața unora, încît să sară cu pieptul înainte întru apărarea acestuia? Face oare? :/

-P.S-  ok, cum spuneți băieți...Trecătorule, îmi spui mie un spectacol unde a fost reprezentat ”profunzimile ontologice ale unei entităţi spiritual-culturale (popoare) sau spirituale (civilizaţii)” la noi, aici, în Moldova...

                   -Y-  in primul rand eu vorbeam de conceptul de cultura autentica si de arta la general, nu de teatru...

                -P.S - mereu se vb la general, m-am săturat, toți fac așa...au reacționat precipitat cînd apăruseră Fuck You Europa, Monoloagele Vaginului sau Footage...da depășiți odată etapa asta de a critica spectacolul, performence-ul, piesa de teatru după titlu, e o altă artă, e o altă lume în genere. nu se poate de vb de ea la general. Teatrul Spălătorie și Atelierul FoosBook sunt pînă acum cele mai frumoase lucruri care i se întîmplă teatrului moldovenesc...știi, pe amărîții ăia inculți cu pretenții de intelectuali poți să-i asculți ore în șir, pentru că îți vb despre tine, despre angoase, frustrări, complexe, fobii...în fine, opinia ta contează, nu poate să fie o formă de spectaol care să placă la toți. n-ar fi normal. Cred că Esinencu știe mai bine...baftă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu