marți, 13 martie 2012

Puterea Zîmbetului sau Fute-l dacă-l prinzi 2




Dacă fericirea ta e în plăcerea de-a crea în folosul comunității, atunci crează. Dacă fericirea ta e în ai ajuta pe cei cărora le e mai rău decît ție, atunci ajută-i. Dacă fericirea ta e în comunicarea și împătrtășirea de energii cu oamenii , atunci comunică și împărtășă. Dacă fericirea ta e în plăcerea de-a dormi, dormi, dacă e în a-ți iubi aproapele, atunci iubește-l, dacă e în a-ți fute aproapele, atunci fute-l. Dacă fericirea ta se găsește în pasiunea pentru cosmos-fii cosmonaut, pederaști-fute-l, zoofili-fute-l, politică-fute-l, crimă-ucide, ură-fute-l, invidie și lene- fute-l și nu  ezita...fii fericit, nimeni nu te poate lipsi de dreptul de-a fi fercit. Dacă întîlnirile cu Zina te fac fericit, ap  Fii-i fericit odată și-o dată că nu mai pot să-ți văd mutra aia încăcrită care, după cum spunea bunelu, Dumnezeu să-l ierte, poți s-o caci o săptămînă că tot nu o mai acoperi. Fă și tu ceva de scoate un zîmbet. Înțeleg că poate ții greu, că nu ai bani să mergi la cazinou sau Zina nu ți-o dat aseară, dar nu se termină lumea cu Zina. Zîmbește și-ai să vezi cum, ca prin minune, o să apără zeci de Zine...Te rog io, că nu mai pot. Merg pe stradă și mă învăluie de la atîtea mutre ”fericite” peste poate. Nu sunt io de vină că vreau să-mi fac dispoziția de dimineață uitîndu-mă la tine. Sunt om și am nevoie de comunicare, sub orice formă. Mergi pe stradă uite-te în ochii mei și zîmbește-mi , asta te poate face fericit pentru o infinitate mică de timp, te rog eu mult..
.
Da, pe de”alde ăștia cu Zina și cu mutra înăcrită, fute-l dacă-l prinzi, poate, printr-o minune i-o apare zîmbetul pe buze...:)
Și tu, Zînbește și fii Fericit pentru că Zîmbetul este Izvor Veșnic de Energii

2 comentarii:

  1. crimă-ucide....asta nu merghe....da rest+i 100 la 100

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da știi cî cîtiodatî merg șî eu înacrită rău șî mă gîndesc sî nu mă prindî vro unu cari ni-o citit postu șî sî mă f.t.
      șî diodată îmi apari zîmbetu pi buzî

      Ștergere