duminică, 11 martie 2012

.....................................................................



Pentru tot ce-a  trebuit să gîndesc

dar nu am gîndit

Pentru tot ceea la ce nu ar fi trebuit să mă gîndesc

dar m-am gîndit

 pentru tot ceea ce-a trebuit să spun

și nu am spus

pentru tot ceea ce n-ar fi trebuit să spun

dar am spus

pentru tot ceea ce ar fi trebuit să fac

și nu am făcut

pentru tot ceea ce am făcut

dar nu trebuia să fac

pentru gînduri, cuvinte și fapte

pentru că nu am grijă de trupul și de sufletul meu

pentru că nu am fost capabilă să primesc și să dau atenție, căldură, dragoste, afecțiune și tandrețe persoanelor dragi

pentru că îmi insult și-mi neglijez mama

pentru că nu-ți sunt recunoscătoare

pentru că sunt singură

mă rog pentru ca să MĂ ierți...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu