marți, 18 septembrie 2012

Popa, eu șî Maria Stoianov


da, eu am avut 50 de postări și a cinzăcia am dedicat-o marșului unirii ca o adevărată patrioată. niș nu am zamecit că am 50, ca și cum ai uita de nunta ta di aur. Eu am vrut a 50 să vorbesc dispri mini, dispri intoarșerea mea din vacanță, despre gîndurili meli jeniali. Cî mă bucur cînd am 10 vizualizări pi zî șî ni-i trist cînd n-am niș una, cî ni plac drujii nei di pi facebook, cî am avut 9 folowers, da după postu cu unirea unu ni s-o unsubscribit, cî am măi 50 de posturi din cari vr-o 5 chiar ni plac. Cî încî nu scriu la comandă șî cî chiar  ni plași să scriu cîteodată. Da nu, iaka la aniversarea asta eu o să vorbesc dispri Maria Stoianov șî concertu ei, cî ea e mult mai importantă acum. Sî vă spun un lucru, sî știț că eu tare baldeiesc atunși cînd o ascult pi Anișoara Puică...prosta orgasm. E genială, sincer. Și mă întrebam, oare cine-i scrie textele astea geniale că tăt norodu moldav sî tot tașeste după dînsele, nuntă, cumătyrie, înmormîntare, numa cîntișili ei. Chiar, mai nou, preoțîi o înșeput să facî slujbe după textili ei...șî iaka cu ajiutoru televiziunii meli iubiti am descoperit-o.Șî eu cred că ea merită toată atenția și dragostia mea

răbdaț vă rog din min 18:50 pîn oleac mai încolo să-i ascultaț vorbili di suflet venite din adîncul inimii.aici
Trăiască cultura moldovei și cu cîntăreții ei


2 comentarii: