vineri, 14 septembrie 2012

Moldova sucks mthr fckr


 Basarabia e romînia- ca șî cum Marusea i Hosefina
mai pi scurt..duminicî i marșu yahooiștilor șî eu am di gînd sî mă duc
o să țîp în gura mare că vreau să mă yahooiesc cu românia
vreu să am o identitate națională și să-ni regăsesc frații perduț dimult
vreu șî eu să mă apredilesc odată și-s eu...moldovancă sau romîncă
în și limbă vorghesc a cui sînji curji în vinili meli
cî eu, videti li, pîn nu mă unesc cu șineva, n-am di undi sî știu
pîn amu am trăit ca zadrotu, cu sacu-n cap
chizda măsî cî cînd vă văd vreu sî borăsc pisti voi naționaliști împuțîț
ei sî nascî o propoziție calumea nu pot, șî niș n-a sî poată digrabî cî unirea n-a sî li baji cartea pi gît
șî babalîșii ceia de la Academia di știință n-au și fași mai mult decît să iasă la guleancî, că se împuțesc cu tot acolo..ș-așă puti a naftalină
nivajna..iaka și vreu să vă spun
Moldova ever sucked..ba di la turși, ba di la ruș, ba di la nemț și alte minorităț
dac tot istoria ne-o dispărțît, ap și parastasu măsî vrei
sî ti duși la italia fără viză
sî-ț cumperi haini mai ieftini la mall-ul din Iași
sî dzîși cî ești european cu iebalnicu-n sus
nic n-o sî sî schimbi dac o sî sî uneascî md cu ro...mozgoiobkî
tu înșearcî, prosto sî nu ti fuț în identitatea ta naționalî
sî nu ti fuț în limba ta
sî nu ti fuț în țara ta șî în măta
și să vezi ce minune o să fie
da eu am înțăles, cî di la 9 aprili o trecut de-am 3 ani..vî s-o făcut dor di masovîe gulianie șî moldopizdealî
nu și, vă urez un guleai plăcut
nu-nțăleg, cum am putut trăi cu fără identitate naționalî 21 de ani, HZ
mthr fckr
P:S- e glamurno amu sî scrii dispri uniri, șî eu îs glamorous

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu