joi, 21 iunie 2012

ca și altădată, nu mă mai ține inspirația să-i dau un titlu...pizda măsii de soare

nu-ți spun nimic
mă întrebi de ce-s tăcută, mă doare ceva? la ce mă gîndesc? de ce mă uit în zare
ce s-a întîmplat de m-am schimbat în 2 zile..am mers la preot, am vorbit cu mama
eu tac și mă uit la tine...
mă joc cu tine
vreau să-ți deschei slițul dar nu-mi dai voie
mai încerc odată..iar mă respingi
insist
mă lași..ți-e interesant ce-o să fac
hm! știii prea bine ce-o să fac
felație?
da
pentru că nu am inspirație să fac altceva
nu știu să fac altceva
o să-mi fie silă de mine după?
o să mă detest
o să mă uit în oglindă și-o să vreau să borăsc?
pe dracu...nu
ăsta e un lucru normal
e normal să sugi...de mici ne învață să sugem

sunt o sugativă care suge tot
și tu
și tu
toți sunteți niște sugative triple
v-ați obișnuit să sugeți pula pentru că la altceva nu vă duce capul...nici nu vreți să vă puneți substanța aia chiclăzărie la lucru pentru a incerca  să fiți altfel...e în sînge să fii de la incubator
dacă vezi pe cineva că suge, neapărat tre să sugi și tu că altfel spune lumea că ești ciudat
mă plictisești
te plictisesc
sug și mă plictisesc
mă umplu cu informație străină, dar nu am ce face...așa am fost dresată...
să sug

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu