luni, 15 octombrie 2012

Simularea, Harwardu și întrebarea

dacî tot al 50-le post l-am dedicat lu Maria Stoianov șî a 60-lea lu Gandrabur, ap la a 70-lea precis o să dedic lu Făr Obraz...asta că printri altili (prosta ni plași cum scrie)
amu, ca tătî podruga glamurnaia citesc șî eu șeva di genu Cosmopolitan, Joys sau porcării de-aistea. șî nu-i prima oarî cînd dau la capitolul Secks di tema...10 teme pi cari nu tre sî li vorbești după secks
tucma zăși
șî ce-a mai prima șî mai glavnaia i așeia la cari v-aț gîndit șî voi
sî nu întrebi dacî i-o plăcut sau nu cu tini, ni vajna șini întreabă
eu cu podruștili eram de-acord..ujasss, șî țăran tre să șii ca să întrebi așă șeva, și za zadrotstva...șî tot așă
pîn n-am dat cu nasu
Unii ar spune că nu e nevoie să întrebi, trebuie pur și simplu să simți dacă îi aduci plăcere partenerului sau nu
Dar e o dilemă...simulația....fetele au evoluat atît de mult în domeniul simulării cî nu mai deosebești cartoafa di fulgi
cel mai nasol lucru pentru un bărbat e să știe că nu-i aduce plăcere femeiei
cel mai nasol lucru pentru o femeie e să știe că bărbaul știe că nu-i aduce plăcere

eu vreu să întreb dacă s-a simțit bine cu mine
vreau să știu
vreau să aud
vreau să simt

chestile astea trebuie discutate chiar dacă experții de la Harward spun că dăunează grav relației voastre

cred că nu există nimic mai plăcut pe lumea asta decît atunci cînd îți geme (în șoaptă) femeie de plăcere

nu vreau să uniformizez populațiunea...la fiecare e diferit..alții vor să întrebe, alții nu
dar dacă vrei să întrebi, întreabă, descoperă, zîmbește și mergi mai departe...îmi place să fiu cu tine

Un comentariu: