vineri, 12 octombrie 2012

Gandrabur m-o zaibit

Bleaha muha tu cam esti prostuta de tot, îti explic cu alte cuvinte, daca îti va ciufuli vevereita mai multi masculi, vei naste un dalbaiob. Poti sa ma citezi, cu conditia ca incheierea sa sune asa ”Andriuha fute bine”. Blogul este de cacat, democratia strica,da-i libertate si iese tot cacatul la suprafata.


Ap măi Gandrabur în 1 rînd 99% din copchii terei îs dalbaiobi
în al 2 rînd- șî tu tot ești un dalbaiob
Fiecare femeie s-o culcat cu minim 2 bărbaț înainte de-a naște șî informația energetică din fiecare bărbat s-o transmis copchilului. Piurmî...fiecari bărbat o avut minim trei femei înaintea lu așeia cari i-o făcut copchilu. Ap la copchil sî transmiti șî informația di la fimeili șelia șî di la bărbațîi cu cari eli s-o futut. Mai pi scurt schema-i pizdoasî.
nu dijeaba sî spuni în biblii șî în tăti cărțîli sfinti cî tăț cînd sî mărită tre să șie virjini măi, pintru ca sî nu sî nască dalbaiobi. Așă cî nu-ni înbla cu păru-n traistă.
șî dac șeva aici eu numa m-am revoltat pi atitudinea ta comunistă față de femeie, atît
șî di blogu meu sî nu ti anini...di cîcat, ni di cîcat e al meu și asta nu te privește...
șî dictaturî ai sî faci la hata ta...

atît
P.S.- ni șer scuze di la cititorii mei pintru posturile estia ni v temu...cî dac mai continui așă, chiar o să se transforme întru-un blog di cîcat

2 comentarii:

  1. se transmite numai daca nu au folosit prezervative... am citit si eu teoria asta, si sunt deacord, dar informatia genetica cica se contine in sperma nu si in lichidul preseminal... deci..... :) Folositi prezervativele!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu da, las să le folosească și anume prezervativele da nu contraceptivele

    RăspundețiȘtergere