vineri, 12 octombrie 2012

Vasea, chizda măsî șî femeia


  
după un vechi obișei de-a neu, iar am luat niști commenturi di pi facebook șî am făcut din ele borș
iaka

 Femeia e născută pentru a se dărui tuturor celor care o doresc, ca şi lupoaica ori căţeaua. A înlănţui femeia cu o legătură atît de absurdă ca o căsătorie unică înseamnă, evident, a contraveni menirii pe care natura i-a impus-o. (c) Donatien-Alphonse-Francois de Sade.

A.    G.
O femeie trebuie sa aiba o tonalitate de trei ori mai joasa,un ton subtil,de-abia sa se auda!Tu esti istoria unui Puck.
P.S nu dijeaba te-am făcut comunist, dacă îmi umbli cu asemenea teorii...poate îți găsești una mută, poate te-a face fericit
A.G.
 Fericirea ta sa jupoi de bani,sa freci mintile,fercicirea mea sa nu fiu cu tine!

P.S. eu și-s de jină cî ț-o chicat numa proaste cari ti-o futut di bani...problemele tale...eu nu-s așa di sigurî că-s fericită făr di tini, din moment și nu ti știu...da eu nu-s comunistî prosta, di aia șî nu jiudic...aștept sî mă cheni la nuntă șă-ț văd podoaba mută
A.G.
Mai bine mort decit comunist,mai bine comunist decit cu tiine !

P.S. o bojă, eu n-am știut cî mai sînt exemplari de-aiestea...da mai ghini gey dicît cu un tirann ca aista

Eu nu înțăleg ce înseamnă femeia e născută pentru asta asta și asta da bărbatu pentru celaltă, cealaltă și cealaltă.
Bărbatul e exact ca și femeia și a înlănțui pe ambii într-o legătură atît de absurdă ca o căsătorie unică înseamnă, evident, a contraveni menirii pe care natura le-a impus-o.
Din vremurili străvechi omu nu o fost o persoană mono gamă…țăț să futeu cu șini vreeu fără șî îmbli cu mîța-n sac cî iaka eu am sî ti iubesc pîn la moarti numa pi tini
Eu nu zîc, există acea energie care-i face pe unii oameni compatibili, da asta nu întotdeuna se întîmplă…așa că
Dacă vezi că Vasea nu-ț trezăște niș un sînț, dă-l în chizda măsîi și găseșteț altul…numai nu unu ca ăla cu niști concepții comunisti dispri fimei. Supune-te dar nu te transforma într-o castriuli mută

Șî trăiască instictu, pîn la urmî șî omu io bucatî di animal și rațiunea ni s-o dat numa di frumusățî, 
așa, cî sî putem filosofi...:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu