duminică, 28 octombrie 2012

FO, PS și Hose

șăde mai pe scurt întro sară cu lună semiplină Hosă la balcon și fuma. N-ave bani șî-i era frig, a mînca șî a fute. Nu da, staraia skema, cînd n-ai bani țî-i frig, a mînca șî a futi. Dimult ave în cap un gînd...sî li fută pi trii odată...hohoooo! s-o gîndit hose, iaka amu i momentu șî pac puck iese asta...
oi bleeeeaaaa! o exclamat inervată FO
chizda măti di Hose! am exclamat eu
da lupusur niș n-o văst măcar articolu.
Nu și mă apuc eu șî Fo sî io trajim înapoi lu Hosă cî nu-i frumos, băietu șî chinui șî noi măcar un orgasm imitat nu putem scoati. Nu, noi putem cî sîmtem feti di triabî
șî s-o înșeput batlu...FO o dat prima lovitura șî eu m-am tașit din urmî
Șî hop ni scrii Hose pi privat sî ni videm sî ni razberim
No ghini, eu îi scriu lu FO șî-i zîc cî sîntem chemati la cavior
Ne-am întîlnit la gălbenuș....Eu îs se-i mai pizdoasă pintru cî eu pi tăț îi știu da pi mini nimi.. (po crainei mere, sî tem sî-ni zîcî în față cî-i fut)...
aha, o PULĂ
difapt eu la tăț li știu numa Образ-urili...cîteodată tipa știu pi undi îmblă, cîteodată tipa știu cu șini îmblă....da nu știu și zași-ntrînșîi...
nu știu la cine se gîndesc, la ce....ce vise au, ce tragedii au trecut...în ce realitate trăiesc, dacă sunt fericiți sau nu, dacă sunt îndrăgostiți sau nu, dacă le place Shakespeare....nu știu elementar...dac ei vobșe există șî tătă huineaua asta nu-i numa la mini-n cap
di undi nahui sî știu și Образ o să iei de holovin dac ei sînguri nu știu asta
di undi nahui sî știu dacî ei nu vorbasc despre asta
ei nu vorbesc despre ei niciodadă
ei nu vorbesc despre sufletul lor niciodată
ei mereu vorbesc despre Образ-ul lor....
noi tăț vorbin numa dispri obrazu nostru...
șî nahui eu cu Hose șî cu FO o sî ni videm
șî nahui eu cu Hose șî Fo o să mejem la holovin
holovin i în capu nostru
holovin i in realitatea noastră
nu zî nișodată dispri asel pi cari nu-l știi, pintru că ceea ce spui
despre TINE spui

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu