vineri, 13 aprilie 2012

Trăiască Provincia sau Paște Fericit



În sfîrșit o venit vacanța și eu pot liniștită și cu inima-mpăcată să merg în provincie. O săptămînă n-o să mă citiți, dar cred că n-o să vă umflați de dor după înjurăturile unei bastarde. Tare vă mai place să judecați oamenii pe care nu-i cunoașteți. Hop, hop, ce-i cu mizeria asta, ești pierdută, du-te și te –mpușcă…dar nu despre asta vorbeam.
 Merg la bunica la țară.
Bunica lui Puck.
Ea este unica femee din viața mea. Adevărata femee pe care am iubito cu-adevărat. O bunică autentică care mă iubește și ea la rîndul ei cu o naivitate puierilă pe care o admir cu invidie. Femmeia asta m-a susținut în tot ce-am făcut, crede în mine ca în Dumnezeu și ar da orice numai mie să-mi fie bine.
 Ador să stau cu bătrînele la taclale. Sunt atît de inspirante…au o energie și o dorință de viață pe care tinerii n-o au. Încercă și-acum să schimbe universul de parcă s-ar împotrivi cu totă ființa să accepte că nu mai pot face nimic, că timpul lor a trecut, că nu mai are rost.
Bunica mea încă mai coace în cuptor
 bunica mea încă mai spală rufele la rîu
 bunica mea încă mai iubește oamenii.
 Un singur om pe care ea a refuzat să-l mai recunoască este mama mea. Mereu a încercat să-mi vorbească de bine de ea, dar în suflet cocea de tristețe și durere.
Ei bine, hai să nu vorbin despre lucruri…neimportante. Păi uite, mă duc eu la Paști, nu știu ce-o să fac o săptămînă fără tot rahatul ăsta de oraș, dar aștept cu nerăbdare Paștele Blajinilor. O daaaa!!!corect te-ai gîndit. O să fie o pocazuhă și un glamur pe-acolo că nici D&G nu organizează așa reprezentații de modă. Țoape pe pantofi cu ac în arătură, seturi de garderoabe ca pomene, băut și cîntat în cimitir…mai pe scurt o să-mi fie vesel. Defapt, la țară lucrul niciodată nu se termină, o să uit și de voi și de mine.
O să vin revigorată și fericită, că altfel nu se mai poate. 
Paște Fericit Vouă….
Da, mama nu vine, a spus că și-a găsit un al III-lea job în perioada asta. Mă bucur pentru ea. Ea mai trăiește cu speranța că undeva o așteaptă o fică…
Mă rog de mă iartă Mamă.

Un comentariu: