sâmbătă, 7 aprilie 2012

Clessfest sau Huinea Moldovenească actul II


                                                                      Prolog

Tot despre teatru se vorbește, se ating un pic și de festival..că e plin de sex și de război nerorocitul. Cum era întitulat un articol de-a lor din wordpress..Sexul și Armele, asta trebuia să fie tema festivalului
                                                            Notă pentru regizor
Mai multe personaje. Se frec unele pe altele cum le place. Nu vă limitați..poa să urle, să trosnească, important ca să fie cît mai mult sex și arme. Succesul e garantat..și discuțiile tot

Am fo și eu la georgieni și n-o fo rău, da o fo sărac pentru un concert teatralizat. 75 minute făr pauză să cînți, se plictisește și georgianul de georgian. Poate mai dansau un pic. Nu spun, vocile au fo la nivel, și cîtecele tot…în fine, li s-a iertat tot atunci cînd au cîntat Ioane Ioane și toți au fost fericiți.
 Gata să înceapă footage-ul
(Nu mai spun personajele că-s tare plictisită la moment)
Actul I II III și ultimul

PTL    Statut:
de ce gerogienii nu au avut în spectacol cuvîntul (măcar cuvîntul) "sex" şi nici nu au hulit lucruri sfinte? :( aşa nu e cesno, nouă je ne place, asta jă îi profund, asta ne animă...
de ce? pentru că ei pot...pentru că un lucru frumos e oricum frumos prin însăşi darul ce ni se dă...la ei este vocea şi acapellele superbe...ce moduri muzicale, ce armonii, ce voci...

PTL--Mai mult, dacă am auzit bine, au fost chiar şi cîntece creştin-ortodoxe...asta jă nu îi TOLERANTNO :(( asta jă nu sî înscrie în intelectualismul moldav :(
TR-- da ce spectacol de-a nostru era, unde ai vazut sex si restu care ai scris? daq nu'i secret, chiar mii interesant))

PTL-- Amnesty International tre să ţipe neapărat, asta jă nu se poate aşa :D
nu doar de-al nostru, românesc tot...

"Lecţia", "Sex" şi "Despre sexul femeii – câmp de luptă în războiul din Bosnia" (din astea românolingve)
TR-- ‎))) mda.. rau cand oamenii n'au capul lor pe umeri si se iau dupa ce ii cruta si la moada, tat ce e evropean tat e bun! ei..... principalu ca nu ii ploua in gat ;)
SA-- poate pt că au mai multă frică şi credinţă în Dumnezeu, lucru ce nu ezită să-l exprime în tot ceea ce fac ) inclusiv Arta.
PTL-- TR, vezi că amuş pederastia o să fie legalizată şi să vezi atunci ARTĂ...pentur cineva poate să pară că îs nebun că găsesc vreo legătură, dar să îi lăsăm în lumea lor...n-am chef de comentarii.
Sofia, pentru că muntenii din Caucaz au coaie, să o zicem direct :) la ei nu te bagi cu una cu două, fie ei şi musulmani :)

(Aici s-a vb despre pederaști cu legea discriminării și cu nu știu ce…toți știu că 50% din teatru nostru e făcut de pederaști)

PTL pe noi nimic nu ne face speciali...nu vezi că de acu Tatăl Nostru (rugăciunea împărătească) spusă într-o formă inversă - are sens profund...cică au vrut să spună ceva...

OR-- La Chişinău în afara de politică şi sex mai sunt alte subiecte de spectacol? Chiar şi piesele clasice au fost pângărite în hal fără de hal. De-ar fi viu Caragiale, pre mulţi ar mai popi!
PTL-- OR, din celea pe care le-am prins eu la acest festiva, au fost buni ruşii şi georgienii

sîmbătă şi duminică vor mai fi încă spectacole, sper cel de la UNATC să mă încînte la fel, că sunt colegi de-ai mei şi actori buni.
OR-- Eu zic de teatrele noastre, autohtone.
PTL-- a, nu, nu este :D toate au avut sex şi hule :D (din alea pe care eu le-am vizionat)

MB-- În artă nu trebuie să existe restricții, mai bine vorbește despre jocul actorilor, piesă, regie decât să te agați de așa chestii. Suntem în secolul XX în care sexul nu mai este un tabu. Nu vreau să spun că-mi palce acest lucru dar trebuie să fie și de astea, altfel nu vei face decât să-ți creezi limite. Și la urma urmei nu e decât o modă, va trece și asta ca altele la rândul său.
PTL-- ‎:)))) ulybnulo, mulţumesc

se poate eu să îmi creez limite, îmi permiţi să fiu artist cu limite?
OR-- Dar când sexul a fost mai tabu decât acum?
Îţi imaginezi Boccaccio să fi spus în secolul întunecat: suntem în ditamai secol 14! Cât de rămaşi erau în urmă grecii antici! :)
MB-- Păi dacă Boccaccio vorbea de lucrurile astea de ce acum tre să tăcem?
PTL-- ‎=))) OR, tu prea complicat vorbeşti...fii serios, suntem în secolul XX, ce-i cu limitele astea...hai fără limite, doar aş ne învaţă la şcoala de arte, aşa ne învaţă la televizor, aşa ne învaţă peste tot...ajunge cu limitele medievale. Noi jă învăţăm la şcoală că jocul actoricesc şi regia este importantă, dar aspectul moral ni-ni, asta deja îi limită :)
MB, dar cine spune să tăcem? ştii ce spunea Tarkovsky despre reprezentarea dragostei în film?

( și normal că aici s-au frecat un pic, pînă asta nu a mai rezistat)

MB-- ei, fanatici! poate vă ajunge de unde v-ți înmulțit așa?
PTL--Îţi spun eu ce a zis: e imposibil să o redai!

sexul banalizează momentul artistic, îl transformă într-o realitate şi destramă intimitatea actului, astfel banalizînd importanţa sa pînă la nivelul de satisfacţie a necesităţii animalice.

A vorbi şi a arăta sex, erotism etc. nu înseamnă artă ci o realitate, iar arta nu este realitate...iar debilismul de genul: trebuie să arătăm aşa cum este - deja nu mai este moment creativ ci lipsă de imaginaţie.
OR-- Ian mă scuzaţi, în ce suntem fanatici? Pentru că mai studiem istoria, sociologia, antropologia?
PTL-- MB, asta e tot ce poţi spune? felicitări, foarte constructiv şi argumentat :)
MB-- Ei doar nu se fut pe scenă?
OR-- Erotism poate fi artă, dar pentru asta trebuie un simţ istoric foarte fin, iar de aşa ceva foarte puţini sunt capabili.
E destul că emit procesul
PTL-- OR, fix asta nu am înţeles de unde pînă unde, dar simt că nici nu vreau să ştiu))))) omul a spus totul despre sine :)
OR, nu ştii tu nimic în lumea asta, tu je nu eşti artist )) of, cîtă aroganţă la unii artişti, dar ea cu expierenţa trece

DG-- imi cer scuze da carei problama, in discutii despre sex si imitarea sexului pe scena :) ? teatrul ca si filmu si oricare alta arta arata ceva din viata. si in viata noastra avem de toate. si pe scena regizorii scenaristii fac ceea cei doare ce vad, sex dragoste ura probleme fericire orice vrei. :) si de ce nu e bine asta :) ?
PTL-- ‎" teatrul ca si filmu si oricare alta arta arata ceva din viata." - oooo, taman de ce spuneam mai sus ))) arta nu arată ceva din viaţă
MB-- Băi nu fanatic e cel care nu poate accepta o părere, sunte-ți extrem de agresivi când cineva contrează cu voi, și ajunge-ți chiar la insultă, cu ce ești mai bun tu decât eid acă vorbești în așa fel?
PTL--Dan, pe scenă regizorii îşi arată nu numai durerile ci şi frustrările. Dacă arta ar arăta realitatea, atunci asta ar fi realtiate nu artă...ARTA nu este egal cu REALITATEA
OR--În artă fiecare element trebuie să aibă un anumit rost, când un pseudoartist bagă orice rahat, pentru ca să atragă doar lumea în sală, asta deja nu e artă, ci show-biz
PTL-- MB, tu mă faci pe mine fanatic şi îmi spui că te insult? :)))) unde te-am insultat? eu ţi-am pus nişte întrebări, mi-am exprimat opinia cu anumite argumente iar tu îmi spui că sunt fanatic şi că "suntem secolul XX"
PTL--pur şi simplu că nu eşti de acord, nu mă încălzeşte şi nu mă răceşte...tu îmis pui fanatic, eu nu te-am insultat :) ai deviat de la temă cu nu ştiu ce cenaclu...spune o dată, deja o să îmi indici acelaşi lucru de mii de ori...dar arguemntat...că e secolul XXI nu mă interesează, astea sunt aberaţii ca şi argumentul cu "e părerea mea"...o părere nu are valoare prin sine însăşi
                              
MJ-- Georgienii au fost geniali.
Copii, nu distrugeti magia lor cu asa discutii. Eu, de exemplu, i-am filmat si-i ascult si acum. Tare, da' tare bravi!:-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu