sâmbătă, 28 aprilie 2012

KAMPOT sau Delir Lesbian



Merg pe stradă și-ncerc să nu mă mai
gîndesc la tine
pun căștile-n urechi și simt c-o iau pe serpantine
pe serpantinele imaginație bolnave
ce îmi inundă capul 
cu vise deplasate
..............................................................
Sunt pe de-asupra ta și te sărut ușor pe buze
Te mușc  iar după asta îmi cer scuze
Te rog să-mi ierți sălbăticia
prostia
neîndemînarea
Sunt o novice care-ți merită iertarea
Cobor în jos pe pieptu-ți voluptos
Mă-ndrept spre abdomen
Apoi mai jos
Cad ca o ploaie caldă peste trupul tău
Ești toată numai apă
Chiar și atunci cînd eu
Flămîndă de senzații
Încerc cu buzele să te usuc mereu
Simt cum îți geme carnea păcătoasă
Încer să mă opresc, dar mîna-ți nu mă lasă
mă tragi
mă devorezi
mă zgîrîi
Ca o leoiacă-n pat vrei să mă tîrîi
Și......
........................................................
Sunt hiper excitată, m-opresc din drum
aștept
Îmi bate cu putere inima în piept
A fost doar o himeră, nu,  n-a fost adevărat
Sau cine știe, poate, așa și sa-ntîmplat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu