luni, 9 septembrie 2013

cat in the night

într-un caiet nou mereu scriu frumos și desen și steluțe
: pentru că totul e frumos la început
mi-am făcut profil,  nu pagină
: pentru că mă interesează ce postează drujii mei
îmi place să gătesc singură
: nu-ni trebu copii gata făcuți
Îmi iubesc țara nu pentru că-s mare patrioată
: ci pentru că aici Morcovul are gust
mircea surdu e gay pentru că e gay
:  nu pentru că e Mircea Surdu
Fumez singură pentru că-mi place să stau cu mine la o țigară
Îmi plac oamenii flexibili
: e mai ușor de trăit cu ei
Am grijă la ceea ce spun
: pentru că știu că la început a fost cuvîntul
îmi plac animalele
: oamenii niciodată nu vor putea să-și manifeste afecțiunea față de cineva atît de sincer
îmi place să citesc
: pentru că-mi place
îmi place să scriu
: pentru că mă simt bine
mă rog pentru că
: cred în mine
Puck

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu