duminică, 15 septembrie 2013

Așteptîndu-l pe Momo


Tot amînam duca mea la spectacolul ista, că zic- să se mai încălzească actorii
să se mai liniștească regizorii
să se mai împrăștie publicul
să mai iasă beșinile
să se mai așeze praful
să se mai oprescă ploaia
să mai scadă prețurile
să treacă la graniță vinurile
să-mi dau datoriile
STOP
scuze
na, ce vrei , Ionesco- sălile pline și eu pe jos, pe covor
Dar după ce am dat cu pupilele peste articolul ăsta zic
- dă-l în pizda măsii că nu poate fi chiar atît de rău.
Să știi că mie mi-i pohui de de spectacolul din 1785 sau din 1856, putea să fie el și răsgenial și să luat o căruță cu premii...asta e istorie
pe mine mă interesează ceea ce este acum
nici o așteptare, nici o ...așteptare
defapt mint...m-am dus cu gîndul să văd o porcărie mai mare decît tot teatrul basarabean de acum
și dă-l încolo măi terente că zău nu știu ce-ai văst tu, dar mie mi s-a părut acceptabil
Un spectacol de licență foarte ok
Improvizație a fost foarte puțină și scurtă...puteau liber să nu-i schimbe denumirea
95% din text au ajuns la mine..da eu eram la balcon
cîrpa aia din spate e nasoală
dar unsă cu lumină are un efect interesant
copacul ăla mi se pare ok..simbol al rădăcinilor noastre putrede, copacul vieții, copacul cunoștinței, copacul salvării, trădării, speranței, .etc..așa mi s-a părut mie
clepsidra e fantastică, adevărat, nejucată, borcane de 3 litri zacrutite...nu că timpul se scurge încet, el nu se scurge deloc...
Scenele cu subtext pederastic -2 și nedezvoltate..slavă domnului...îmi imaginez că dacă Gogo și Didi trăiesc de 50 de ani împreună..sau futut nu o dată..de aia și nu puteau să nu bage în spectacol scene de astea, știi tu ce reputație are teatru.
Unicul moment grețos cu adevărat a fost ăla cu sperma în pantof...da, na...chiar e grețos și neinspirat
Nu e un spectacol genial, textul e genial, ca și iubitul meu Beckett de altfel, și îmi pare rău că nu sau pus accentele pe unele fraze..pe unele momente..că sărea la nimereală și trecea pe neobservate...
Sunt momente foarte faine, dar trebuiesc lucrate și dezvoltate.
Plastica la Guzic e acceptabilă..bouroșu e scîndură...dar în spectacolul ăsta fără plastică nu faci mai mult de-un căcat...
Săpectacolul a durat 3 ore cu tot cu antract..dac tot tu ziceai că e luuuuuuuuuuung..e ok
În rest eu mă bucur pentru actori că, abia ieșiț din academia aia nasoală și puturoasă au niște roluri ok și nu joacă scaunul lui stefan din Stefan cel MAre. Știi prea bine ce fac tinerii în teatre de stat...stau
au făcut o greașeală enormă că din satrt au mizat pe LEGENDARUL spectacol, ăla care sperai tu să-l vezi..poate apare mașina timpului și-o să ai șansa
și tu ai mars acolo cu niște așteptări mai mari decît orgoliul tău
și îl așteptai pe godot...da ți-o venit momo....:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu