marți, 19 martie 2013

Love Story



În viața asta, dacă nu fuți tu pe cineva, te fute altcineva pe tine...cam la asta s-ar rezuma toată vorbăraia noastră.

... cred că eu ți-am dat ocazia să profiți de cel mai lung orgasm posibil din punct de vedere emoțional. Văd 

că ți-a plăcut enorm poziția de a te fute în sinceritatea mea.

Dintotdeauna afecțiunea față de prieteni mi-o arat și prin cuvinte, că mă rog, suntem un pic mai avansați decît animalele, parcă așa era......

Și dacă nu am înțeles  că atunci cînd zici că mă fuți, tu de fapt vrei să-mi spui că  mă iubești și invers....ap ai 

grijă că eu nu ți-s fumei”ta dresată de a avea un comportament firesc, fără abstinență, și fără să ți se 

împotrivească, cu un conștient în restartare continuă.

Nimeni nu mi-a declarat ca mă iubește în modul ăsta...și nici nu am fost insultată de nimeni în asemenea hal. 

Ah! Și fără trimiteri la ai mei 7 ani de acasă. Nu-ți tolerez sa-mi insulți părinții de educația pe care mi-au dat-o.

Aproape că mă faci să cred ca esti genială...

Toți pot fute.... și spre marea ta uimire, da! Chiar și eu....iar dacă tot futaiu ista numesti tu prietenie, ap hai și 

ne-om arăta care și ce putem și cum putem în masura posibilităților. 

Ți-am scris în caracterul tău să-ți fie mai interesant și să mă asigur că  vei citi mesajul pînă la capăt.


P.S: L-am citit pînă la capăt...de trei ori...și ....Cred că am dat-o în bară...rău de tot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu