marți, 26 martie 2013

Burlaca and UNITEM fucking awards


Mai pi scurt, am fo șî eu ieri, ca șelia două babe doi moșneji, Daniela Burlaca și Sandu Grecu la 

Gala Premiilor UNITAZ..of nu, cî nu-I Zimbabwe da- Moldova…UNITAM. Ni-o fo oleacî greu sî intru, cî na! avem o invitație palionaia… da am intrat așă. În sală erau șelia două babe, doi moșneji, Daniela Burlaca și Sandu Grecu șî eu..da..șî nniște cîrpe di la guvern pi rîndu vip. S-o-nmînat premii șă la o babă șî la alta, șî la un moș șî la altu…zîc, stau pîn la urmă cî poate Grecu îș dă lui un premiu șî unu lu Burlaca…da Huli. Ni huia n-o luat Burlaca, cu tăti cî o fo nomonalizată la 2 premii, matincă..pintru scenografie, regie…șî nu-ș pentru ce. Mai pi scurt, o futut-o din greu membrii jiuriului. Ni sî pari cî merită, cî lucrează la greu în vre-o 7 locuri… 

DA zato cuplu Ciobanu/ Mocanu s-o dus acasă fericiți. Aproapi  cî-s șei mai buni actiori pi respublică. Plictisită, mă mai uitam la Filat cum s-o hlizît tătî sara, Timofti cum căsca șî jisa la pelimeni, Urechianu ca o pelmeni. Mai pi scurt, mă sunî bunica șî-ni spuni. Dragu bunișii. da eu politicienii îi știu, slava domnului cî îi arată în fiicari zî la telivizor, da iaca nu am pre văzut actori pe scenă. Niș eu nu i-am pre vast..L-am văst pi Țărnă de 10 ori, cî de-am șî el să sîmță incomod, șî o slăghit cu 300 di grami di atîta umblat, și plus la asta cî nu mîncase de 2 ceasuri, șî gata...atîta actor...


Ș-ap am mai vast cî Pietraru șî Madan s-o mai nominalizat pi dînșîi pintru premii…era șî șie culmea dacă le șî mai cîștigau. Cu tot respectul pentru Pietraru, da rolul pe care l-a făcut în Cîntecul Lebledei nici pe departe nu merită premiul. Are roluri cu mult mai valoroase.


Șî pentru debut o luat Fulga..of, niș nu vreu sî comentez…asta-I pizdeț dac șel mai voloros debut sî rezumă la Fulga.


Băi, Jănea Matcovski o luat un premiu..iaka asta-I pizdețu, pizdețului…pi aista vobșe tre di-l țînut pintru costium.


Mă rog o fost și-o fost ..din tătî manifestația ni-o plăcut fanfara și covioru roșu. Da altceva nu avei și vide…ca la Satiricus, di-alfeli

4 comentarii:

  1. da' şi, fulga faşe treabă, dacă vre, dijiaba tu aşă dispri băiet. şel puţin la nivelu' lu burlaca, precis
    în rest da, labă mare premiile istea. de vreo 3 ani n-am fost ş din câte şitesc, nică n-am pierdut )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fașe fulga, da fașe cum s-o mai făcut...da el i tănăr bleadi...tînăr...da fași și fac babalîșii

      Ștergere
  2. auzi..vedeta natiunii, vad ca iesti priceput la jurizare si strategii in ansamblu, iesi la iveala sa vedem cit de belitel(-tica)iesti tu ,,po jizniu'' ...futea ce iesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cumva ești di la UNITEM..cî acolo cam toți îs anonimi..șî da, îș vedeta națiunii

      Ștergere