joi, 13 decembrie 2012

Pruncu, Rusca și Brînzica cu Stafide


-Băi șî cum îi în Iad
-apă-i ca la Pruncu numa cî srocu-i mai mic
...în timpul spectacolului stăteam și mă gîndeam pentru ce a fost închisă bruneta aia tînără...pentru omor, sau trafic, sau furt, sau prostituție...nu știu...dar toți vorbesc și visează una- libertate. Îmi spun ei mie că zășii î-s oameni normali.
aha, o pulă
te-aș vide pi tini închis măcar pintru o lunî, sî văd și om normal ai eșî  tu di-acolo.
Spectacol vor să facă
aha, huli...ei, da șini știe
Sunt ca niște copii...vulnerabili...nu contează dacă au omorît sau nu, dacă au violat sau nu...sunt vulnerabili
sunt ...din cauza timpului care-l petrec tete-a-tete cu conștiința lor...
nu mi-e milă...ce-ai cătat în...ți-o-ntrat...vreau să avem o societate normală
după show, care mi-o umbrit dispoziția cu care venisem..nu știu la ce mă așteptam..să mă distreze niște zăși poate.... m-am gîndit să trec pe la nr 1 să-mi iau o brînzică cu stafide pentru dejun...
și ei, deținuții, după show, s-au gîndit să treacă pe la nr 1 să-și ia o brînzică cu stafide la micul dejun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu