marți, 31 ianuarie 2012

Bastardul Moldovei, sau lasă-ți mama nefutută


În timp ce eu concepeam acest articol, oamenii de bună credință ai moldovei își spuneau rugăciunea de dimineață, muncitorii moldovei se grăbeau la serviciu, intelectualii moldovei  își schițau în minte următorul proiect, iar bastarzii moldovei dormeau neîntorși, după o noapte plină de peripeții.
Mamă să ai, mamă să nu fii.  Aud replica asta de la mama de multe ori. N-o prea înțeleg, nu am copii. Defapt, nici mamă nu prea am.
 În fiecare zi am de-a face cu urmașii lui Ștefan Cel Mare și mă umple groaza atunci cînd conștientizez că aceștia au să aibă grijă de mine la bătrînețe. Știi de ce? Pentru că atîta mediocritatate nu poate încape decăt într-un bastard. Pentru că ești o progenitură inaptă de compasiune pentru aproapele tău. O canalie egoistă care nu știe de prietenie, dragoste, respect. Un suflet lipsit de muzică și poezie, de vise și de dor. Te-ai născut în zodia pofighistului și nu faci nimic altceva decît să ții umbră pămîntului. Te oprești de trei ori într-o propoziție,analfabetule. Tot ce ai citit tu în viața ta sunt mesajele de pe odnoclasniși și denumirile barurilor. Ești mîndru de tine bastardule, cînd nu poți formula, elementar, o propoziție corectă în limba română. Dacă vezi pe vr-o unu încercînd să vorbescă cît de cît literar, exclami plin de sine, ugomoneștiti măi, di undi te-ai luat pulî di român și ești!...Tu, netotule, te ascunzi în spatele lui Ștefan cel Mare și poeziilor lui Eminescu, în timp ce-ți faci laba în fotoliu de plictiseală. Ce faci tu pentru țara care te-a procreat? Te fuți cu mintea, iată ce faci. Vei crește o generație care nu va avea nimic sfînt în ei, pentru că tu ești așa. Vei crește altă generație de bastarzi și-o să rîd cu poftă cînd o să te văd plîngînd din cauza lor, pentru că eu sufăr acum din cauza ta, bastardule. Tu nu știi decît să urli la mamă-ta, s-o insulți în cel mai groaznic mod, să-i arunci în față reproșuri fără să te gîndești, căcat vorbitor ce ești, că femeia aceasta nu te-a lăsat să zdohnești și ți-a dat ție bucata ce-a mai bună de pîine, pentru ca în cele din urmă, să te fuți în ea ca mulțumire. Te-ai obișnuit să arunci banii nemunciți de tine pe fufe și distracții, în timp ce alții robesc pentru tine. Nu vrei nimic să faci, ți se pare că viața o să lucreze pentru tine. Nu mai știi ce e aia învățat. La tine totul are un preț, totul se cumpără și se vinde. Și carte, și cunoștințe, și prieteni, și mamă, și soră. Nu ai idee de Dumnezeu, de nimeni nu ție frică, iar dacă mama ta ți-a reproșat ceva, o ameninți cu suicidul. Dute, ereticule,  și bagă-ți piciorul în viață, nimeni n-o să plîngă după tine. Scapă țara de încă un bastard.
Lasă-ți mama nefutută și mergi în lumea mare de-ți făurește destinul. Du-te și las-o pe mamă-ta să mai trăiască un pic liniștită, căci bine spunea cine spunea: copii mici nu te lasă să dormi, iar ăștia mari, să trăiești. De ce cînd vine vorba că tre de încercat tot în viața asta, te referi doar la droguri, sex și zbor de pe un zgîrîe nori?  De ce nu trebuie să încerci să cînți la un instrument muzical, să faci voluntariat, sau să-ți propui să citești într-un an toată biblioteca tatălui? O să spui că m-am sclîntit. Mi-e scîrbă să mă uit la tine, să te văd, să te ascult. Ești dezgustător peste poate.

Fiecare bastard este produsul societățiii noastre. Noi suntem de vină că avem așa copii, noi suntem de vină că mediul și banul îi educă și nu familia. Fiecare copil crește cu ceea ce vede nu cu ceea ce aude. Ai grijă de copilul tău. Ai grijă ca copilul tău să nu devină bastardul Moldovei.

 Mama coace pîine, soare în ferestre, soarele e unul, mama una este
Mamă,mie cine-mi coace pîine. Cui mamă îi trebuiesc banii tăi de la Italia, dacă eu stau singură acasă și nu am pe nimeni. Dă-i în pizda măsii mamă și întoarce-te. Mamă, nu vreau și eu să fiu bastardul Moldovei. Mamă nu vreau să te fut. Mamă, te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu