marți, 28 ianuarie 2014

my secret dream

Visul meu e ca moldova să fie o tară de minune și nu țara minunilor

 vreau ca moldovanul să înteleagă odată că la cîtă balegă are poate să-ncălzească toată moldova și românia odată.
că tot șiocleju și bețele de răsărită și tot paiu îl faci resursă de enrgie bio și nu pupi în cur tot rusofonu
vreu ca moldovanu să-nțeleagă odată că furatul îi fură viața

vreau să înțeleagă că nu e nimic mai prețios ca omul de lîngă el

vreau ca găgăujii și rusoiii din moldova să vorbească românește

în lume tottul lucrează împotriva noastră

industriile, în special cea alimentară, lucrează pentru industria farmaceutică

 industria farmaceutică lucrează pentru ăia cu Ritualuri și Funerarii

Mi-e trist că oamenii nu înțeleg lucrurile astea

Mi-e trist că oamenii uită să mai fie oameni

Mi-e trist că oamenii uită de ei

de copaci și flori

Mi-e trist și totuși continui să visez

pentru că visele devin realitate

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu