joi, 28 februarie 2013

Parasites



Chiar ai crezut că n-o să ne absoarbă
Naivă
De ea nu scapă nici măcar broaștele
Mă-ntrebi în fiecare seară la ce mă gîndesc...îs supărată eu oare pe tine?
Da te-ai gîndit vreodată că pot fi pur și simlu absentă... sau supărată pe mine
Da...se întîmplă să fiu supărată pe mine
Pe slăbiciunile mele, pe incompetența mea, pe pizda mea, pe viața mea...ne repetăm
Ne repetăm...în tot
Și nașterea a ajuns să fie așa
De moarte nici nu mai zic
Toți știu unde o să ajungă...absolut...
Chiar daca sta se întîmplă la 100 de ani, de moarte bună...sau la 20, stivit pe autostradă, la 30, mîncat de cancer, la 40, căzut de la etajul 5, cînd întindeai rufele pe culme, la 50, vînat de prieteni...nu contează

poet
dramaturg
regizor
contabil
curvă
agronam
mamă
toți suntem în
rutină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu