miercuri, 13 februarie 2013

My Dreams


Visez și eu ca făr obraz să învăț într-o instituție  fără cărămizi
Visez și eu să am în jurul meu oameni interesanți, inteligenți, înțelepți, limitați, homophobi, complexați, openmind-ați, nebuni, poeți, filosofi, curve, degradați, misogini, bătrîni...
Visez să am un om alături căruia să-i fiu dragăși să urlu la el de cîte ori mă fute deprimarea
Visez la un lucru care să-mi placă, fără rapoarte și fără atei
Visez
la o țară de care să-mi fie dor de fiecare dată cînd sunt departe de ea
la o familie unde se urlă, se zbiară și se iubește cu aceiași intensitate
la o societate care se revoltă împotriva ei îsăși
la drumuri cu gropi care să-ți aducă aminte că viața e la fel de...diversă

Visez la o lume cu oameni care au vise...

Eu am toate astea și continui să visez...pentru că visele, curvele dracului, se împlinesc...

Visez la oameni cărora le pasă că sunt Născuți în Moldova

Ai grijă ce visezi...

2 comentarii:

  1. Fată, mă omori: ”Visez să am un om alături căruia să-i fiu dragăși să urlu la el de cîte ori mă fute deprimarea” - my lifetime dream. Tare inspirațional post, bun de pus pe rană...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ap n-am înțăles de-i ghini sau rău...da cî-i di pus pi ranî, asta tocino

      Ștergere