marți, 27 noiembrie 2012

Media, shopping and fucking


 Eu nu pot sî mă fut ca lumea
pentru cî prin capul meu se-neacă mii și mii de gînduri concenîie
pentu că salariu e de căcat
pentru că nu știu ce-o să mîninc mîine la prinz
că nu stiu în ce-o să mă îmbrac
pentru că voronin e un drac
tre să cumpăr mîine varză
pentru că rușii deschid consulat la tiraspol
pentru că în israel e război
da și pîine de secară sî nu uit
pentru că ni-o întors merele de la vamă
pentru că filat e pidaraz
pentru că în ciorba de azi o fost prea multă mivină
pentru că trenu o trecut peste o mașină
pentru că...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
m-am zaibit
vreu să mă fut
fără
să-mi umplu
vaginu cu lut
Se poate să nu mai gîndesc un picuț la nimic,
 măcar un pic
filat
voronin
tren
bani
mîncare
frigider
filat
voronin
tren
bani
mîncare
frigider
....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu