marți, 8 octombrie 2013

Happy to be a idiot

Nu-mi place cînd n-am inspirație
mă simt o proastă și
ciudat
îmi place
Citesc un articol, mă mai rog la Dumnezeu, îmi trimit șefu în pizda măsii
îl înjur pe Ronin, mai fumez o țigară
mai organizez un cutremur ca să scot lumea din starea de confort
mai merg la un spectacol prost
ca să-i spun lu Very Happy că îmi pare rău că scenografia în sine nu e suficientă ca spectacolul să fie bun ( actorii sunt proști și nu cred că sunt fericiți de asta)
mai bag o pătură-n cap
 mai dau un like la green card cu gîndul c-o să mă duc odată în america și atunci o să fie Ze end of ze uorld și n-o să mai fie lumea bîcșită cu publicitate
mai polemizez
mai dau cu picioru
mai zic că-mi pasă
că vreau acasă
că pe mama n-o schimbă nici mormîntu
că-mi lipsește vitamina E-uri
că pîinea s-a scumpit
că berea e amară
că timpul trece
și eu tot proastă rămîn
și dorm
și viața îmi pare un vis
și e trist
și eu tot proastă rămîn
și-mi place
cînd n-am inspirație
să termin un text
c-o frază deșteaptă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu