marți, 15 mai 2012

gelozie sau futere de sine



Mă rup de realitate și visez, cred că trăiesc mai mult în ele decît în tine, e mai comod...știu, sunt o comodă și nu vreau să schimb nimic
și nu vreau să schimb nimic
și nu vreau să schimb absolut nimic
Sunt geloasă
Da sunt geloasă
Sunt gelosă pe oamenii cu care communici
Sunt geloasă pe serviciul tău care-ți consumă energia pe care-ar fi trebuit să mi-o dai mie
Sunt geloasă pe cărțile care le citești pentru că în ele te uiți ore-n șir dar pe mine mă privești o clipă și-ți ascunzi ochii
Sunt geloasă pe trecutul tău, pe momentele în care ți-a fost bine fără mine
Pe hainele tale pentru că ele stau 16 ore-n șir pe tine
Pe mîncare, copaci, flori
Pe timp, distanță, vînt
Sunt geloasă pe mine
Sunt geloasă pînă la absurd
Dar tot rahatul ăsta e în mine și tu niciodată nu vei ști
Pentru că odată eșită la suprafață ea va dispare ca sunetele melodiei ce-mi cîntă acum în gînd
Rămîi gelozie și mă mistuie, iar eu o să te transform în dragoste și-o să te mistui pe tine...fluture albastru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu