vineri, 20 septembrie 2013

Deal ok cu Ronin

Îmi place dialogul cu toate că pe Ronin îl plictisește...ok, se mai întîmplă
 Apreciez sinceritatea ta în orice replică dată cuiva. Ai dreptate, puțină lume nu se teme de un cur nelins
și de imagine...
Dar ești actor, și văd că rupe din tine cînd cineva te critică...mai ales dacă-i anonim
nici eu nu sunt supărată și am servici și femeia se scoală cînd îmi trebu și totul e ok, nu știu de ce în general te-ai legat de asta
Cîndva mi-am trimis și eu cititorii blogului, nu în pulă, în pizda măsii că-i deranjau ceea ce scriu
Îmi cer scuze de la ei...e foarte neplăcut
Dacă intru pe blogul tău înseamnă că mă interesează ce spui. Că am o reacție la cele scrise cred că e normal...și nu ar trebui să te deranjeze. Se produce un dialog, mai mult sau mai puțin constructiv. Că te deranjează anonimii... să nu vorbim de identități RONIN...eu sunt PUCK și punckt..ce-ți mai trebuie să știi despre mine...aici sunt mai goală decît în poza de avatar
Nici eu nu sunt plătită și nu scriu la comandă...și pe CUVÎNT demult nu mai cred pe nimeni
prea mulți se joacă cu ele
dacă tot aici se încheie dialogul nostru vreau să-ți urez cu Doamne ajută în orice proiect de-al tău legat de teatru. pentru că o să vin cu plăcere și o să-mi expun părerea foarte subiectiv...:)
Nu fi rău cu cei care-ți dau o replică..că ai fost...și m-ai obijduit
REGELE NU-ȘI OMORA JOKERII
nu știu tu de ce o faci
gîndește-te la asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu